BibTex RIS Cite
Year 2015, Volume: 19 Issue: 3, 0 - 0, 18.03.2016

Abstract

Endüstriyel Hizmetlerde Marka Değeri: Muhasebe Yazılım Programı Kullanıcıları Üzerinde Bir Uygulama

Year 2015, Volume: 19 Issue: 3, 0 - 0, 18.03.2016

Abstract

Özet: İşletmelerin sürdürülebilir rekabet aracı olarak değerlendirdikleri marka değeri
kavramı son yıllarda endüstriyel hizmetler açısından incelenmeye başlanmıştır. Endüstriyel
hizmetlerde marka değerinin muhasebe yazılım programı kullanıcıları açısından
ele alındığı bu çalışmada TRA1 Düzey 2 bölgesinde faaliyet gösteren muhasebe büroları
örnekleme alınmıştır. Araştırma sonucunda endüstriyel hizmetlerde marka değerini; marka
bağlılığı, marka farkındalığı ve kalite algısının pozitif yönde etkilediği ve daha önce
farklı bir muhasebe yazılım program markası kullananların kullanmayanlara göre kalite
algısının farklılık gösterdiği belirlenmiştir. Ayrıca muhasebe programı değiştirme nedeni
olarak muhasebe programının günün koşullarına cevap vermemesi ve kullanıcılara yeterli
destek hizmeti sunulmamasının etkili olduğu tespit edilmiştir.
Anahtar Kelimeler: Endüstriyel Hizmetler, Marka Değeri, Muhasebe Yazılım Programları
Brand Equity in Industrial Services: An Application on Accounting
Software Program Users
Abstract: The term “Brand equity” which is evaluated as a sustainable competitive
tool by companies has begun to be examined in terms of industrial services in recent years.
Thus, brand equity in industrial services in terms of accounting software programme
users in the region of TRA1 level 2 have been chosen as a sampling and the t-test and
regression analyses have been performed for the purpose of this research. The results of
this research determine that brand equity in industrial services; has a positive effects on
brand loyalty, brand awareness and the perception of brand quality and the perception
of brand quality between using different brands and using only one brand is different.
Moreover, accounting programme which does not respond to the day of condition and
inadequate support services to the consumer have been determined as two main reasons
for the changing of accounting software programme.
Keywords: Industrial Services, Brand Equity, Accounting Software Program

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Mustafa Kemal Yılmaz This is me

Savaş Bağdigen This is me

Publication Date March 18, 2016
Published in Issue Year 2015 Volume: 19 Issue: 3

Cite

APA Yılmaz, M. K., & Bağdigen, S. (2016). Endüstriyel Hizmetlerde Marka Değeri: Muhasebe Yazılım Programı Kullanıcıları Üzerinde Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19(3).

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.