Dijital devrim ve bilginin kullanımını hedef alan yeni ekonomi anlayışı, bütün sektörlerde olduğu gibi gıda ürünleri
piyasasında önemli değişiklikler yaratmaktadır. Yaşanan bu değişim, üretim ve pazarlama alanında da değişikliklere neden
olmuştur. Gıda imalatçıları ve perakendeciler yoğun bir rekabet ortamında hem tüketicilerin değişen satın alma davranışlarına hem
de teknolojik yeniliklere uyum sağlamak için yeni taktik ve stratejiler geliştirmektedirler. Gıda ürünlerini arz edenler, bütünsel
pazarlama kapsamında CRM, marka ve kategori yönetimi ile müşteri memnuniyeti ve bağımlılığı oluşturarak, müşterilerin yaşam
boyu değerlerine sahip olarak ve uzun dönemde piyasada kalma arzusu ile hareket ederek, ekonominin bütün dinamiklerine faydalı
olabilir.
Yeni Ekonomi Gıda ürünleri Piyasası Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Marka ve Kategori Yönetimi
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | DERLEMELER |
Authors | |
Publication Date | January 10, 2011 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 38 Issue: 2 |
Articles published in this journal are published under the Creative Commons International License (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/). This allows the work to be copied and distributed in any medium or format provided that the original article is appropriately cited. However, the articles work cannot be used for commercial purposes.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/