İnternetin gelişiyle eğitim teknolojileri yükseköğretimde öğrenen ve öğreten rollerini değiştirmiştir. Bu rol değişimini takiben, Kişisel Öğrenme Ortamları (KÖO) ile gerekli bir beceri olarak görünen kişisel öğrenme, öğrenenlerin Web 2.0 araçlarıyla oluşturulan çevrimiçi ortamlarındaki öğrenmelerini organize etmedeki aktif rollerini desteklemiştir. Bu bağlamda, bu çalışmanın odak noktası KÖO’larını, Açık ve Uzaktan Öğrenmedeki bireysel üretkenlik bağlamında gözden geçirmektir.
Kişisel Öğrenme Ortamları (KÖO) Web 2.0 araçları bireysel üretkenlik Açık ve Uzaktan Öğrenme
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | July 31, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 2 Issue: 3 |