Year 2018, Volume 4 , Issue 2, Pages 235 - 243 2018-04-30

Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik

Süleyman ARI [1]


Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility research and practice, 2006)  yapıtında ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve pratiğine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi,  bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve yöntemin olmasına rağmen uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır.

Yükseköğretim, e-öğrenme, engellilik
  • Seale, J. (2006). E-learning and disability in higher education: accessibility research and practice. Routledge.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Süleyman ARI (Primary Author)
Country: Turkey


Dates

Publication Date : April 30, 2018

APA Arı, S . (2018). Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik . Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , 4 (2) , 235-243 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/auad/issue/36759/419632