Book Review
BibTex RIS Cite

Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik

Year 2018, Volume: 4 Issue: 2, 235 - 243, 30.04.2018

Abstract

Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve
engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility
research and practice, 2006)  yapıtında
ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve
pratiğine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim
paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli
önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi,  bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve
yöntemin olmasına rağmen uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir
çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır.

References

  • Seale, J. (2006). E-learning and disability in higher education: accessibility research and practice. Routledge.
Year 2018, Volume: 4 Issue: 2, 235 - 243, 30.04.2018

Abstract

References

  • Seale, J. (2006). E-learning and disability in higher education: accessibility research and practice. Routledge.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Süleyman Arı This is me

Publication Date April 30, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Arı, S. (2018). Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik. Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 4(2), 235-243.