Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve
engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility
research and practice, 2006) yapıtında
ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve
pratiğine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim
paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli
önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi, bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve
yöntemin olmasına rağmen uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir
çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 4 Sayı: 2 |