Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik

Yıl 2018, Cilt: 4 Sayı: 2, 235 - 243, 30.04.2018

Öz

Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve
engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility
research and practice, 2006)  yapıtında
ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve
pratiğine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim
paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli
önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi,  bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve
yöntemin olmasına rağmen uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir
çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır.

Kaynakça

  • Seale, J. (2006). E-learning and disability in higher education: accessibility research and practice. Routledge.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Süleyman Arı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Arı, S. (2018). Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik. Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 4(2), 235-243.