Review
BibTex RIS Cite
Year 2020, Volume: 6 Issue: 3, 143 - 163, 30.07.2020

Abstract

References

  • Alammary, A., Sheard, J., & Carbone, A. (2014). Blended learning in higher education: Three different design approaches. Australasian Journal of Educational Technology, 30(4), 440–454.

Dijital dönüşüm sürecinde yükseköğretim kurumları ve öğretim elemanlarının gelişen rolleri

Year 2020, Volume: 6 Issue: 3, 143 - 163, 30.07.2020

Abstract

Bu araştırmada yükseköğretim kurumlarının dijital dönüşüm ve teknoloji entegrasyonu sürecinde öğretim elemanlarının rollerinin nasıl değişim gösterdiği incelenmiştir. Bu doğrultuda konuyla ilgili yapılmış olan çalışmalar araştırılarak öğretim elemanlarının gelişen ve değişen rollerinin nasıl şekillendiğine yönelik güncel durum araştırılmıştır. Koronavirüs (Covid-19) pandemisinin yükseköğretim kurumlarının dijital dönüşüm sürecinde öğretim elemanlarının rollerinin değişimine etkileri araştırmada özellikle değinilen konular içinde yer almaktadır. Bu çalışma sonucunda, öğretim elemanlarının rollerinin gelişim sürecini etkileyen birçok farklı değişken olduğu ve bu değişimin öğrenme ortamlarını zenginleştirme, eğitsel teknolojilerin ediniminde kurumsal bir yaklaşım sergileme ve öğretim elemanlarının mesleki gelişimleri çerçevesinde oluştuğu belirtilmektedir.

References

  • Alammary, A., Sheard, J., & Carbone, A. (2014). Blended learning in higher education: Three different design approaches. Australasian Journal of Educational Technology, 30(4), 440–454.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Şeyda Kır 0000-0002-6270-8034

Publication Date July 30, 2020
Published in Issue Year 2020 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Kır, Ş. (2020). Dijital dönüşüm sürecinde yükseköğretim kurumları ve öğretim elemanlarının gelişen rolleri. Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 6(3), 143-163.