Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2020, Cilt: 6 Sayı: 3, 143 - 163, 30.07.2020

Öz

Kaynakça

  • Alammary, A., Sheard, J., & Carbone, A. (2014). Blended learning in higher education: Three different design approaches. Australasian Journal of Educational Technology, 30(4), 440–454.

Dijital dönüşüm sürecinde yükseköğretim kurumları ve öğretim elemanlarının gelişen rolleri

Yıl 2020, Cilt: 6 Sayı: 3, 143 - 163, 30.07.2020

Öz

Bu araştırmada yükseköğretim kurumlarının dijital dönüşüm ve teknoloji entegrasyonu sürecinde öğretim elemanlarının rollerinin nasıl değişim gösterdiği incelenmiştir. Bu doğrultuda konuyla ilgili yapılmış olan çalışmalar araştırılarak öğretim elemanlarının gelişen ve değişen rollerinin nasıl şekillendiğine yönelik güncel durum araştırılmıştır. Koronavirüs (Covid-19) pandemisinin yükseköğretim kurumlarının dijital dönüşüm sürecinde öğretim elemanlarının rollerinin değişimine etkileri araştırmada özellikle değinilen konular içinde yer almaktadır. Bu çalışma sonucunda, öğretim elemanlarının rollerinin gelişim sürecini etkileyen birçok farklı değişken olduğu ve bu değişimin öğrenme ortamlarını zenginleştirme, eğitsel teknolojilerin ediniminde kurumsal bir yaklaşım sergileme ve öğretim elemanlarının mesleki gelişimleri çerçevesinde oluştuğu belirtilmektedir.

Kaynakça

  • Alammary, A., Sheard, J., & Carbone, A. (2014). Blended learning in higher education: Three different design approaches. Australasian Journal of Educational Technology, 30(4), 440–454.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şeyda Kır 0000-0002-6270-8034

Yayımlanma Tarihi 30 Temmuz 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2020 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kır, Ş. (2020). Dijital dönüşüm sürecinde yükseköğretim kurumları ve öğretim elemanlarının gelişen rolleri. Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 6(3), 143-163.