Translation
BibTex RIS Cite

Eğitimsel Söylemde Hermeneutik:Temeller

Year 2000, , - , 01.03.2000
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000027

Abstract

Anlama boyutu, bu çalışmanın konusudur.
Anlamanın nasıl mümkün olduğunu, hangi temel kavram ve süreçlerin işe
karıştığını bilimsel bir yolla ele almaya çalışacağız.

References

  • .
Year 2000, , - , 01.03.2000
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000027

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Articles
Authors

Helmut Danner This is me

Publication Date March 1, 2000
Published in Issue Year 2000

Cite

APA Danner, H. (2000). Eğitimsel Söylemde Hermeneutik:Temeller. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 33(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000027
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.