Research Article
BibTex RIS Cite

SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI

Year 1994, , 211 - 242, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437

Abstract

Sosyolojik açıdan inceleyeceğimiz Yorumcu Paradigma’nm eğitime nasıl uygulandığını anlayabilmek için sözkonusu paradigmanın tarihsel süreç içinde nasıl geliştiğini kısaca izlemek gerekir. Bunun için de öncelikle bilim anlayışlarının farklı çağlarda nasıl şekillendiğini belirleyeceğiz.

References

  • Tan, M.: “Eğitim Sosyolojisinde Değişik Yaklaşımlar: Yorumcu Paradigma”, A.Ü. Eğitim Bil Fak, Dergisi, Cilt: 26, sayı*. 1, 1993.
Year 1994, , 211 - 242, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437

Abstract

References

  • Tan, M.: “Eğitim Sosyolojisinde Değişik Yaklaşımlar: Yorumcu Paradigma”, A.Ü. Eğitim Bil Fak, Dergisi, Cilt: 26, sayı*. 1, 1993.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Kemal İnal This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994

Cite

APA İnal, K. (2019). SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 211-242. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.