Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI

Yıl 1994, , 211 - 242, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437

Öz

Sosyolojik açıdan inceleyeceğimiz Yorumcu Paradigma’nm eğitime nasıl uygulandığını anlayabilmek için sözkonusu paradigmanın tarihsel süreç içinde nasıl geliştiğini kısaca izlemek gerekir. Bunun için de öncelikle bilim anlayışlarının farklı çağlarda nasıl şekillendiğini belirleyeceğiz.

Kaynakça

  • Tan, M.: “Eğitim Sosyolojisinde Değişik Yaklaşımlar: Yorumcu Paradigma”, A.Ü. Eğitim Bil Fak, Dergisi, Cilt: 26, sayı*. 1, 1993.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kemal İnal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994

Kaynak Göster

APA İnal, K. (2019). SOSYOLOJİK AÇIDAN YORUMCU (Interpretative) PARADİGMA VE EĞİTİME UYGULANMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 211-242. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000437
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.