Research Article
BibTex RIS Cite

KLİNİK TEFTİŞ FARKLI BİR MODEL Mİ?

Year 1993, , 379 - 386, 05.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000485

Abstract

Çağımızda yönetime insan ilişkileri yaklaşımları, bir yönetim süreci olan denetimi de etkilemiştir. Özellikle, denetlenin de sürece katılımını dikkate alan klinik teftiş, günümüzde sözü çokça edilen kavramlardan biri baline gelmiştir. Klinik teftiş, denetime analitik ve sistematik yaklaşım yoludur. 1950’leı-de ABD’de geliştirilen bu model sonradan pek çok öğretmen eğitim programlarınca benims

References

  • “Blumbcrg, Ait hur ve Edmund 1. Amidon. “Teacher Perceptions of Supervisor Teacher Interaction’’, Administrator's Notebook, 1965” Geoffrey B. Isherwood, Educational Administration, 21, 1 (Winter 1983), s. 18’deki alıntı.
Year 1993, , 379 - 386, 05.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000485

Abstract

References

  • “Blumbcrg, Ait hur ve Edmund 1. Amidon. “Teacher Perceptions of Supervisor Teacher Interaction’’, Administrator's Notebook, 1965” Geoffrey B. Isherwood, Educational Administration, 21, 1 (Winter 1983), s. 18’deki alıntı.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Yalçınkaya This is me

Publication Date August 5, 2019
Published in Issue Year 1993

Cite

APA Yalçınkaya, M. (2019). KLİNİK TEFTİŞ FARKLI BİR MODEL Mİ?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(2), 379-386. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000485
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.