Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KLİNİK TEFTİŞ FARKLI BİR MODEL Mİ?

Yıl 1993, , 379 - 386, 05.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000485

Öz

Çağımızda yönetime insan ilişkileri yaklaşımları, bir yönetim süreci olan denetimi de etkilemiştir. Özellikle, denetlenin de sürece katılımını dikkate alan klinik teftiş, günümüzde sözü çokça edilen kavramlardan biri baline gelmiştir. Klinik teftiş, denetime analitik ve sistematik yaklaşım yoludur. 1950’leı-de ABD’de geliştirilen bu model sonradan pek çok öğretmen eğitim programlarınca benims

Kaynakça

  • “Blumbcrg, Ait hur ve Edmund 1. Amidon. “Teacher Perceptions of Supervisor Teacher Interaction’’, Administrator's Notebook, 1965” Geoffrey B. Isherwood, Educational Administration, 21, 1 (Winter 1983), s. 18’deki alıntı.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Yalçınkaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993

Kaynak Göster

APA Yalçınkaya, M. (2019). KLİNİK TEFTİŞ FARKLI BİR MODEL Mİ?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(2), 379-386. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000485
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.