Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM TEKNOLOJİSİ, İLETİŞİM, ÖĞRENME

Year 1991, , 527 - 531, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000684

Abstract

İnsanoğlunun temel çabasının doğal ve sosyal çevresine hakim olma olduğu kabul edilirse, bu çabasında başvurduğu iki temel aracın eğitim ve teknoloji olduğu görülür. Dolayısıyla, insanoğlu eğitimden ve teknolojiden yarar amacı gütmektedir. Eğitimden ve teknolojiden yararlanmanın en güvenilir yolu, tüm alanlarda olduğu gibi bilimsel yaklaşımlarla bu iki öğeyi ele almaktır. İşte bu temel nedene dayalı olarak eğitim ve teknoloji alanlarında elde edilen bilimsel verilerin birleştirilmesi sonucu, kuram ve uygulama arasındaki boşluğu dolduracak bir uğraşı olan Eğitim Teknolojisi kavramı doğmuştur.

References

  • Güler, Deniz. “Eğitim İletişim Kurumu Olarak Çocuk Televizyonu Uygulamaları ile Bir Model Önerisi”, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir, 1990
Year 1991, , 527 - 531, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000684

Abstract

References

  • Güler, Deniz. “Eğitim İletişim Kurumu Olarak Çocuk Televizyonu Uygulamaları ile Bir Model Önerisi”, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir, 1990
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Deniz Deryakulu This is me

Publication Date August 8, 2019
Published in Issue Year 1991

Cite

APA Deryakulu, D. (2019). EĞİTİM TEKNOLOJİSİ, İLETİŞİM, ÖĞRENME. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 527-531. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000684
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.