Son on yıllık zaman diliminde, altmıştan fazla üniversitede öğrenme stilleri üzerine çok sayıda araştırma yapılmıştır. Bu incelemeler, öğrenci başarısına yönelik çevresel, duygusal, toplumsal, psikolojik ve bilişsel yönelimler hakkında yararlı bulgular ortaya koymuştur. Öğrenme stili, öğrenenlerin bazısı için etkili bazıları içinse etkili olmayan öğretim yöntemini kullanarak bireysel özellikler takımının biyolojik ve gelişimsel olarak düzenlenmesidir.
Pizzo, J. (1981). “An Investigation of the Relationships Between Selected Acoustic Environments and Sound, an Element of Learning Style, as They Affect Sixth Grade Students, Reading-Achievement and Attitudes.” Doctoral diss., St. John’s University, New Yofk. Dissertation Abstracts International 42: 2475A.
Pizzo, J. (1981). “An Investigation of the Relationships Between Selected Acoustic Environments and Sound, an Element of Learning Style, as They Affect Sixth Grade Students, Reading-Achievement and Attitudes.” Doctoral diss., St. John’s University, New Yofk. Dissertation Abstracts International 42: 2475A.
Dunn, R., Beudury, J. S., Klavas, A., Babadoğan, C. (2019). ÖĞRENME STİLLERİYLE İLGİLİ ARAŞTIRMALARIN TARAMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 603-619. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000699