Bugün için okullarda bilgisayar destekli öğrenme uygulamaları büyük eğitsel potansiyele sahip görünmektedir. Bu yazıda fen ve matematik öğretiminde etkileşimi esas alan bilgisayar destekli öğrenmenin bir yönü üzerinde durulmaktadır. Başka bir değişle, ergenlik çağındaki (12-14 yaş) gençlerin soyut düşünme becerileri geliştirmelerine yardımcı olmak üzere bilgisayara dayah Öğretim materyalleri geliştirmeyi amaçlayan bir proje açıklanmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 22, 2019 |
Published in Issue | Year 1988 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.