Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRENME MODÜLLERİ

Yıl 1988, , 255 - 263, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000990

Öz

Bugün için okullarda bilgisayar destekli öğrenme uygulamaları büyük eğitsel potansiyele sahip görünmektedir. Bu yazıda fen ve matematik öğretiminde etkileşimi esas alan bilgisayar destekli öğrenmenin bir yönü üzerinde durulmaktadır. Başka bir değişle, ergenlik çağındaki (12-14 yaş) gençlerin soyut düşünme becerileri geliştirmelerine yardımcı olmak üzere bilgisayara dayah Öğretim materyalleri geliştirmeyi amaçlayan bir proje açıklanmaktadır.

Kaynakça

  • Mc Closkv, M., Cananıazza, A., and Green, B., Curvilinier Motion in the Absence of External Forces: Naiye Beliefs About the Motion of Objects, Science, 210, 1139-41 (1980).
  • Trowbridge, D.E., arid McDermott., L.C., Investigation of Student Understanding of the Concept of Velocity in One Dimension, American Journal of Physics, 48', 1020—28 (1980).
  • TroAbridge, D.Â., and McDermott, L.C., Investigation of Student Understanding of the Concept of Acceleration in one Dimension, American Journal of Physics, 49, 242-53 (1981).
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Cevat Alkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1988

Kaynak Göster

APA Alkan, C. (2019). BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRENME MODÜLLERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 255-263. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000990
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.