Review
BibTex RIS Cite

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Year 1996, Volume: 29 Issue: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Abstract

.

References

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Year 1996, Volume: 29 Issue: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Abstract

Bireyler, yükseköğretimin sağladığı
yararlar·konusunda, ailesinden, okuldan, kitle iletişim araçlarından kısaca
farklı kanallardan çeşitli du­ yumlar alabilmektedirler. İlgili yazında,
eğitimin bireye yönelik yararları­ na ilişkin farklı değerlendirmeler bulunmaktadır.
Ancak genel olarak yük­ seköğretimin bireylere, çeşitli işler arasında seçim
yapabilme;  daha yüksek ücret elde
edebilme; işbaşı eğitimden ve farklı yaşantılardan kısa• sürede daha fazla şey
öğrenebilme; yeteneklerini diplomalar aracılığıyla kanıtlayabilme gibi yararlar
sağlayacağı ileri sürülmektedir (Cohn ve Geske, 1989, s.36). Bir yler,
yükseköğretimin kendilerine sağlayacağı ya­ rarlar konusunda bir değerlendirme
yaparak, yaşamlarının önemli bir dö­ neİbiiıi bir yükseköğretimkurumunda geçirmeye
karar vermektedirler

References

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.
Year 1996, Volume: 29 Issue: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Abstract

References

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Articles
Authors

Nejla Kurul Tural This is me

Publication Date December 30, 1996
Published in Issue Year 1996 Volume: 29 Issue: 1

Cite

APA Kurul Tural, N. (1996). TÜRKİYE’DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License