Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Yıl 1996, Cilt: 29 Sayı: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Öz

.

Kaynakça

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Yıl 1996, Cilt: 29 Sayı: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Öz

Bireyler, yükseköğretimin sağladığı
yararlar·konusunda, ailesinden, okuldan, kitle iletişim araçlarından kısaca
farklı kanallardan çeşitli du­ yumlar alabilmektedirler. İlgili yazında,
eğitimin bireye yönelik yararları­ na ilişkin farklı değerlendirmeler bulunmaktadır.
Ancak genel olarak yük­ seköğretimin bireylere, çeşitli işler arasında seçim
yapabilme;  daha yüksek ücret elde
edebilme; işbaşı eğitimden ve farklı yaşantılardan kısa• sürede daha fazla şey
öğrenebilme; yeteneklerini diplomalar aracılığıyla kanıtlayabilme gibi yararlar
sağlayacağı ileri sürülmektedir (Cohn ve Geske, 1989, s.36). Bir yler,
yükseköğretimin kendilerine sağlayacağı ya­ rarlar konusunda bir değerlendirme
yaparak, yaşamlarının önemli bir dö­ neİbiiıi bir yükseköğretimkurumunda geçirmeye
karar vermektedirler

Kaynakça

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nejla Kurul Tural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 29 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kurul Tural, N. (1996). TÜRKİYE’DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License