Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRETİM ZAMANINI EN IYI ŞEKİLDE KULLANMA: SOKRATİK, DİDAKTİK, ARAŞTIRMA VE KEŞFETME YÖNTEMLERİNİ KULLANMA REHBERİ

Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 217 - 227, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000293

Abstract

Öğrencilerin öğrenmedikleri açıkça ortada. Ama neden? Öğretmenler ne yapıyorlar? Bir insan yukarıdaki ifadelerden öğretmenlerin repertuarlarının yalnızca beş yöntemden ibaret olduğunu düşünebilir: “Öğretme, konuyu işleme, tekrar etme, anlatma ve sıkı yönetim üan etme”. (Eğer hiç kimse birşey öğrenmiyorsa bir insan öğrettiğim nasıl söyleyebilir?)
Bazı şeyler için tam ve doğru terimlere sahip olmak onların kullanımını kolaylaştırır. Öğretmenlerin sınıflarında neler yaptıkları ile ilgili doğru terimler kullanmak, onların yaptıkları şeyleri daha iyi durama getirmelerine yardım edecektir. Yukarıdaki cümleler şöyle başlarsa ne kadar iyi olur:

References

  • Mark Keegan’ın Educational Technology dergisinde (Nişan, 1993) yayınlanan makalesinden sadeleştirilerek dilimize çevrilmiştir.
Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 217 - 227, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000293

Abstract

References

  • Mark Keegan’ın Educational Technology dergisinde (Nişan, 1993) yayınlanan makalesinden sadeleştirilerek dilimize çevrilmiştir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Tanju Gürkan This is me

Publication Date January 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 28 Issue: 2

Cite

APA Gürkan, T. (1995). ÖĞRETİM ZAMANINI EN IYI ŞEKİLDE KULLANMA: SOKRATİK, DİDAKTİK, ARAŞTIRMA VE KEŞFETME YÖNTEMLERİNİ KULLANMA REHBERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 28(2), 217-227. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000293

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License