Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTSEL FİZİK MEKAN KULLANIMINDA VERİM VE ETKİLİLİĞİN SAĞLANMASI

Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 329 - 347, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000287

Abstract

Bu yazıda, eğitsel fizik mekan yetersizliği sorunu ve bu sorunun çözümü konusundaki girişimlerin; çeşitli boyutları ile, eğitim teknolojisi açısından tartışılması amaçlanmaktadır, izleyen üç bölümün ilkinde evrensel düzeyde eğitimde kaynak sorunu çeşitli boyutları ile irdelenmekte, bu konu ile ilgili girişimler tanıtılmakta ve konunun eğitim teknolojisi ile ilişkisi kurulmaktadır, ikinci bölümde eğitimde kullanılan temel kaynaklardan birisi olarak okul binalarının kullanımı evrensel ve ulusal düzeylerde inceleme konusu yapılmakta, sorunlar ve çözüm girişimleri belirlenmektedir. Son bölüm ise yazının kısaca özetlenmesi, Türkiye’de okul binası yetersizliği sorununun çözümü ve okul binalarının kullanım etkililiğinin artırılmasına yönelik önerilere ayrılmıştır.

References

  • Bülbül, Sudi. “Dünya Eğitim Bunalımı ve Eğitimin Finansmanı Sorunu”, A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 1-2. Ankara: 1988, ss. 393-408.
Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 329 - 347, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000287

Abstract

References

  • Bülbül, Sudi. “Dünya Eğitim Bunalımı ve Eğitimin Finansmanı Sorunu”, A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 1-2. Ankara: 1988, ss. 393-408.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Nurettin Şimşek This is me

Publication Date January 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 28 Issue: 2

Cite

APA Şimşek, N. (1995). EĞİTSEL FİZİK MEKAN KULLANIMINDA VERİM VE ETKİLİLİĞİN SAĞLANMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 28(2), 329-347. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000287
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0