Bu yazıda, eğitsel fizik mekan yetersizliği sorunu ve bu sorunun çözümü konusundaki girişimlerin; çeşitli boyutları ile, eğitim teknolojisi açısından tartışılması amaçlanmaktadır, izleyen üç bölümün ilkinde evrensel düzeyde eğitimde kaynak sorunu çeşitli boyutları ile irdelenmekte, bu konu ile ilgili girişimler tanıtılmakta ve konunun eğitim teknolojisi ile ilişkisi kurulmaktadır, ikinci bölümde eğitimde kullanılan temel kaynaklardan birisi olarak okul binalarının kullanımı evrensel ve ulusal düzeylerde inceleme konusu yapılmakta, sorunlar ve çözüm girişimleri belirlenmektedir. Son bölüm ise yazının kısaca özetlenmesi, Türkiye’de okul binası yetersizliği sorununun çözümü ve okul binalarının kullanım etkililiğinin artırılmasına yönelik önerilere ayrılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 1995 |
Published in Issue | Year 1995 Volume: 28 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0