“Ergen düşünmesinin doğası nedir?” sorusunu sormak bu düşünceye ilişkin özel bir şey olduğunu, bu düşünmenin çocuk ye yetişkin düşünmesinden farklılık gösterdiğini ima etmektedir. Çocuk, ergen ve yetişkin düşünmesini ayırt etmede temel oluşturan bilişsel eylemlere ilişkin bir dizi değişken vardır, işte Piaget’ııin zihin gelişimi kuramındaki soyut işlemler evresi temel değişkeni olarak mantıksal düşünme yapısını ele alarak bu konuda bir dizi araştırma yapılmasına neden olmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 6, 2019 |
Published in Issue | Year 1993 Volume: 26 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0