Bu incelemede, üniversite birinci sınıf öğrencileriyle yürütülen psi-kodrama oturumlarında, meslek seçimi konusunda ortaya çıkan sorunların ne şekilde ele alındığı anlatılmaktadır. Öğrenci Yerleştirme Sınavı’na tekrar girerek bölüm değiştirmek isteyen ya da halen devam etmekte oldukları bölümlerden hoşnut olmayan öğrencilerin baş-oyuncu (prota-s gonist) oldukları oturumlarda, hangi psikodrama tekniklerinin uygulandığı konusunda örnekler sunulmuştur. Yerilen örneklere dayanılarak da, psikodramanm mesleki danışmadaki kullanılabilirliği tartışılmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 6, 2019 |
Published in Issue | Year 1992 Volume: 25 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0