Research Article
BibTex RIS Cite

ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 597 - 616, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000587

Abstract

Bu çalışmada, Eğitim Bilimleri Fakültesinin programları; amaçlar, kapsam, süreçler yönünden incelenmiştir. “Program Geliştirmede-Seminer ve uygulama” dersinin sömestir plânı çerçevesinde yürütülen bu çalışma, aynı zamanda, yaparak ve yaşayarak öğrenmenin üniversite düzeyde uygulanmasına bir örnek katmıştır.

References

  • Anderson, S.B», New Direction in Program Evaluation : San Francisco, Jossey—Baza Inc., 1978.
Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 597 - 616, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000587

Abstract

References

  • Anderson, S.B», New Direction in Program Evaluation : San Francisco, Jossey—Baza Inc., 1978.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Fatma Varış This is me

T. Gürkan This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Varış, F., & Gürkan, T. (2019). ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 597-616. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000587
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0