Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM PROGRAMLARINI GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR DESENLEME

Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 735 - 742, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000575

Abstract

İster bir eğitim isterse bir öğretim programım gcbştirirken önceden geliştirme hazırlığı yapmak gerekir. Bu bir tür planlamadır ve buna geliştirme programı denir. Bir model oluştururken, yürürlükteki programı daha yeterli bir duruma getirmek için, onun etkinliğinin incelenmesi gerekir. Bu incelemede, değerlendirilecek unsurların çerçevesinin sağlam olarak belirlenmesi önem taşımaktadır.

References

  • Babadoğan, Cem: “Eğitimde Yenileşme, Reform ve Geleceğe Dönük Programlar”. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Ders Ödevi. A.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1989, Ankara
Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 735 - 742, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000575

Abstract

References

  • Babadoğan, Cem: “Eğitimde Yenileşme, Reform ve Geleceğe Dönük Programlar”. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Ders Ödevi. A.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1989, Ankara
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Cem Babadoğan This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Babadoğan, C. (2019). EĞİTİM PROGRAMLARINI GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR DESENLEME. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 735-742. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000575
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0