Research Article
BibTex RIS Cite

HİZMET İÇİ EĞÎTİM - VERİMLİLİK İLİŞKİSİ

Year 1992, Volume: 25 Issue: 1, 251 - 284, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000628

Abstract

Bu araştırma ile teftiş sisteminde varolan mevcut durum ile beklenen ideal durum arasındaki fark belirlenerek, bu farkı giderecek yeni bir yapı ve işleyiş modeli geliştirilmesi hedeflenmiştir. Araştırmanın temel verilerini toplamak amacıyla araştırmacı tarafından geliştirilen anketler; müfettiş, yönetici ve öğretim elemanı gruplarına uygulanmıştır. Örneklem seçiminde gruplandırılmış örneklem türünün bütün içindeki oranlan dikkate alan tesadüfi (random) örnekleme yöntemi kullanılmıştır. Toplanan verilerin yüzde, frekans, ortalama, standart sapma, varyans analizi ve (t) testi gibi yöntemler kullanılmıştır. Varyans analizi ve (t) testinde anlamlılık P. 05 düzeyinde araştırılmıştır.

References

  • Karagözoğlu, Galip. “Türk Eğitim Düzeninde Bakanlık Müfettişlerinin Rolü-Araştırma özeti’1 MEB. PAK dairesi Ankara: 1972.
Year 1992, Volume: 25 Issue: 1, 251 - 284, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000628

Abstract

References

  • Karagözoğlu, Galip. “Türk Eğitim Düzeninde Bakanlık Müfettişlerinin Rolü-Araştırma özeti’1 MEB. PAK dairesi Ankara: 1972.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

İnayet Pehlivan This is me

Publication Date August 8, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 1

Cite

APA Pehlivan, İ. (2019). HİZMET İÇİ EĞÎTİM - VERİMLİLİK İLİŞKİSİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(1), 251-284. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000628
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0