Research Article
BibTex RIS Cite

ETKİLİ ÖĞRENME İÇİN STRATEJİ GELİŞTİRMEDE ÖĞRENCİLERE YARDIM

Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 687 - 692, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000782

Abstract

Ayrıca öğrenciler, bu strateji ve becerileri, bu yönlendirmelerin en azından bir kısmı, düzenli sınıf çalışmalarıyla birlikte olduğu zaman en iyi biçimde öğrenirler. Öğrenme stratejileri, problem çözme, muhakeme, karar verme ve eleştirici düşünme gibi zihinsel ağırlıklı becerileri edinmek ve bütünleştirmek için öğrenciler, uygulama ve aydınlatıcı yankının yardımına ihtiyaç duyarlar. (Andersoin 1985). Alan dersi öğretmenleri bu deneyimleri sağlayarak öğrencilere etkili öğrenme ve çalışma stratejileri geliştirme konusunda daha çok yardımcı olabilirler.

References

  • .
Year 1990, Volume: 23 Issue: 2, 687 - 692, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000782

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

F. Dilek Gözütok This is me

Publication Date August 16, 2019
Published in Issue Year 1990 Volume: 23 Issue: 2

Cite

APA Gözütok, F. D. (2019). ETKİLİ ÖĞRENME İÇİN STRATEJİ GELİŞTİRMEDE ÖĞRENCİLERE YARDIM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 687-692. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000782
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0