Research Article
BibTex RIS Cite

PSİKOLOJİ ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİ İMGESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

Year 1989, Volume: 22 Issue: 2, 613 - 632, 01.01.1989
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001409

Abstract

Barselona, Liege, Meksiko ve Montreal’de toplam 1373 psikoloji öğrencisi, öğretim yaşamlarının farklı anlarında psikoloji disiplinine ilişkin imgelerini soruşturan bir anketi yanıtladılar. Öğrencilerden, en önemli buldukları yazarları, aynı şekilde psikolojideki farklı alanlar ve eğilimler karşısındaki tercihlerini belirt-meleri istenmişti. Sonuçlar, araştırmaya alman gruplar arasındaki mesafe farklılığının ve kültür çeşitliliğinin düşündürdüğünden çok daha fazla görüş birliği olduğunu göstermektedir. Yalnızca Meksikalı öğrenciler diğer üniversitelerin öğrencilerinden farklı özellikler göstermektedirler.

References

  • R. Bayes, “Introducción a B.F. Skinner”, in B.F. Skinner, Ciencia y conducta humana, Fonta-nella, Barcelona, 1970
Year 1989, Volume: 22 Issue: 2, 613 - 632, 01.01.1989
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001409

Abstract

References

  • R. Bayes, “Introducción a B.F. Skinner”, in B.F. Skinner, Ciencia y conducta humana, Fonta-nella, Barcelona, 1970
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Bekir Onur This is me

Publication Date January 1, 1989
Published in Issue Year 1989 Volume: 22 Issue: 2

Cite

APA Onur, B. (1989). PSİKOLOJİ ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİ İMGESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(2), 613-632. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001409
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0