BibTex RIS Cite

ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA

Year 2009, , 27 - 44, 01.03.2009
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112

Abstract

References

  • ARGYRIS, C./SCHÖN, D. A. (1978), Organizational Learning: A Theory of Action Perspective (Massachusetts: Addison-Wesley).
  • ARSLAN, M. (2001), “Yönetim ve Organizasyonun Baz× Temel Kavramlar×,” GÜNEY, S. (ed.),
  • Yönetim ve Organizasyon (Ankara: Nobel Yay×n Daÿ×W×m): 25-44.
  • BASIM, N./ā(āEN, H. (2007), “Transformation to a Learning Organization: A Comparative Study on Textile Industry in Turkey,” Āktisat IĂletme ve Finans, 21/251: 114–122.
  • BASIM, N./ā(āEN, H./KORKMAZYÜREK, H. (2007), “A Turkish Translation, Validity and ReliabilityStudy of the Learning Organization Questionnaire,” World Applied Sciences Journal, 2/4: 368–374.

ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA

Year 2009, , 27 - 44, 01.03.2009
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112

Abstract

References

  • ARGYRIS, C./SCHÖN, D. A. (1978), Organizational Learning: A Theory of Action Perspective (Massachusetts: Addison-Wesley).
  • ARSLAN, M. (2001), “Yönetim ve Organizasyonun Baz× Temel Kavramlar×,” GÜNEY, S. (ed.),
  • Yönetim ve Organizasyon (Ankara: Nobel Yay×n Daÿ×W×m): 25-44.
  • BASIM, N./ā(āEN, H. (2007), “Transformation to a Learning Organization: A Comparative Study on Textile Industry in Turkey,” Āktisat IĂletme ve Finans, 21/251: 114–122.
  • BASIM, N./ā(āEN, H./KORKMAZYÜREK, H. (2007), “A Turkish Translation, Validity and ReliabilityStudy of the Learning Organization Questionnaire,” World Applied Sciences Journal, 2/4: 368–374.
There are 5 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Nejat Basım This is me

Harun Şeşen This is me

Cem Harun Meydan This is me

Publication Date March 1, 2009
Submission Date July 31, 2014
Published in Issue Year 2009

Cite

APA Basım, N., Şeşen, H., & Meydan, C. H. (2009). ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 64(03), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112
AMA Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. March 2009;64(03):27-44. doi:10.1501/SBFder_0000002112
Chicago Basım, Nejat, Harun Şeşen, and Cem Harun Meydan. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64, no. 03 (March 2009): 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112.
EndNote Basım N, Şeşen H, Meydan CH (March 1, 2009) ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64 03 27–44.
IEEE N. Basım, H. Şeşen, and C. H. Meydan, “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”, SBF Dergisi, vol. 64, no. 03, pp. 27–44, 2009, doi: 10.1501/SBFder_0000002112.
ISNAD Basım, Nejat et al. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64/03 (March 2009), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112.
JAMA Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64:27–44.
MLA Basım, Nejat et al. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, vol. 64, no. 03, 2009, pp. 27-44, doi:10.1501/SBFder_0000002112.
Vancouver Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64(03):27-44.

Cited By