APA |
Basım, N., Şeşen, H., & Meydan, C. H. (2009). ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 64(03), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112 |
|
AMA |
Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. March 2009;64(03):27-44. doi:10.1501/SBFder_0000002112 |
|
Chicago |
Basım, Nejat, Harun Şeşen, and Cem Harun Meydan. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64, no. 03 (March 2009): 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112. |
|
EndNote |
Basım N, Şeşen H, Meydan CH (March 1, 2009) ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64 03 27–44. |
|
IEEE |
N. Basım, H. Şeşen, and C. H. Meydan, “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”, SBF Dergisi, vol. 64, no. 03, pp. 27–44, 2009, doi: 10.1501/SBFder_0000002112. |
|
ISNAD |
Basım, Nejat et al. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64/03 (March 2009), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112. |
|
JAMA |
Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64:27–44. |
|
MLA |
Basım, Nejat et al. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, vol. 64, no. 03, 2009, pp. 27-44, doi:10.1501/SBFder_0000002112. |
|
Vancouver |
Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64(03):27-44. |
|