BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2009, , 27 - 44, 01.03.2009
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112

Öz

Kaynakça

  • ARGYRIS, C./SCHÖN, D. A. (1978), Organizational Learning: A Theory of Action Perspective (Massachusetts: Addison-Wesley).
  • ARSLAN, M. (2001), “Yönetim ve Organizasyonun Baz× Temel Kavramlar×,” GÜNEY, S. (ed.),
  • Yönetim ve Organizasyon (Ankara: Nobel Yay×n Daÿ×W×m): 25-44.
  • BASIM, N./ā(āEN, H. (2007), “Transformation to a Learning Organization: A Comparative Study on Textile Industry in Turkey,” Āktisat IĂletme ve Finans, 21/251: 114–122.
  • BASIM, N./ā(āEN, H./KORKMAZYÜREK, H. (2007), “A Turkish Translation, Validity and ReliabilityStudy of the Learning Organization Questionnaire,” World Applied Sciences Journal, 2/4: 368–374.

ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2009, , 27 - 44, 01.03.2009
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112

Öz

Kaynakça

  • ARGYRIS, C./SCHÖN, D. A. (1978), Organizational Learning: A Theory of Action Perspective (Massachusetts: Addison-Wesley).
  • ARSLAN, M. (2001), “Yönetim ve Organizasyonun Baz× Temel Kavramlar×,” GÜNEY, S. (ed.),
  • Yönetim ve Organizasyon (Ankara: Nobel Yay×n Daÿ×W×m): 25-44.
  • BASIM, N./ā(āEN, H. (2007), “Transformation to a Learning Organization: A Comparative Study on Textile Industry in Turkey,” Āktisat IĂletme ve Finans, 21/251: 114–122.
  • BASIM, N./ā(āEN, H./KORKMAZYÜREK, H. (2007), “A Turkish Translation, Validity and ReliabilityStudy of the Learning Organization Questionnaire,” World Applied Sciences Journal, 2/4: 368–374.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Nejat Basım Bu kişi benim

Harun Şeşen Bu kişi benim

Cem Harun Meydan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Gönderilme Tarihi 31 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009

Kaynak Göster

APA Basım, N., Şeşen, H., & Meydan, C. H. (2009). ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 64(03), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112
AMA Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. Mart 2009;64(03):27-44. doi:10.1501/SBFder_0000002112
Chicago Basım, Nejat, Harun Şeşen, ve Cem Harun Meydan. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64, sy. 03 (Mart 2009): 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112.
EndNote Basım N, Şeşen H, Meydan CH (01 Mart 2009) ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64 03 27–44.
IEEE N. Basım, H. Şeşen, ve C. H. Meydan, “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”, SBF Dergisi, c. 64, sy. 03, ss. 27–44, 2009, doi: 10.1501/SBFder_0000002112.
ISNAD Basım, Nejat vd. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64/03 (Mart 2009), 27-44. https://doi.org/10.1501/SBFder_0000002112.
JAMA Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64:27–44.
MLA Basım, Nejat vd. “ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, c. 64, sy. 03, 2009, ss. 27-44, doi:10.1501/SBFder_0000002112.
Vancouver Basım N, Şeşen H, Meydan CH. ÖĞRENEN ÖRGÜT ALGISININ ÖRGÜT İÇİ GİRİŞİMCİLİĞE ETKİSİ: KAMUDA BİR ARAŞTIRMA. SBF Dergisi. 2009;64(03):27-44.

Cited By