BibTex RIS Cite

-

Year 2007, Volume: 1 Issue: 14, 1 - 30, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205

Abstract

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

References

  • ALKİBAY, Sanem. (1995). “Satışçılık Mesleğinin Üniversite Öğrencilerine Göre Bugünkü Konumu”, Pazarlama Dünyası, 3. 54, ss. 21—24.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz. (2001). Halkla İlişkiler Nedir. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
  • ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
  • ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
  • ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
  • GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
  • GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
  • KURTULUŞ, Kemal. (1998). Pazarlama Araştırması. İstanbul: Avcıol Basım Yayım.
  • KARABULUT, Muhittin (1994). “Satış Tutundurma Amaç ve Taktikleri”, Pazarlama Dünyası, 11. 47, ss. 1—2.
  • LAROCHE, Michel Vd. (2003). “A Model of Consumer Response to Two Retail Sales Promotion Techniques”, Journal of Business Research, n. 7, ss. 513—522.
  • MUCUK, İsmet. (1997). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
  • NAKİP, Mahir. (1997). Pazarlama Araştırmasma Giriş. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • ODABAŞI, Yavuz, OYMAN, Mine. (2003). Pazarlama İletişimi Yönetimi, İstanbul: Kapital Medya Yayınları.
  • ONAL, Güngör. (1997). Halkla İlişkiler. İstanbu]: Türkmen Kitabevi.
  • OLUÇ, Mehmet. (1991). “Kişisel Satış”, Pazarlama Dünyası, 11. 25, ss. 11—16.
  • , Mehmet, “Reklam (Advertisement) ”, Pazarlama Dünyası, n. 20, ss. 3— 18.
  • ÖZKALE, Lerzan vd, (1991). Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1996). işletmelerde Halkla İlişkiler. Bursa: Ezgi Kitabevi. '
  • SHİMP A., Terence. (1993). Promotion Management&Marketing Communications. USE: The Dryden Press.
  • TAŞKIN, Erdoğan. (1990). “Kişisel Satış ve Tüketicilerin Korunması”, Pazarlama Dünyası, n. 23, ss. 19-23.
  • TEK, Ömer Baybars. (1999). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayımları.
  • 2007-1 (14) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • TENEKECİOĞLU, Birol. (1983). “İşletmelerde Reklam”, Anadolu Ünv. İİBF Dergisi, 0. I, 11. l, ss. 83-98. TORLAK, Ömer, ALTUN'IŞIK, Remzi, ÖZDEMİR, Şuayip. (2002).
  • Modern Pazarlama. İstanbul: Değişim Yayınları.
  • TOSUN, Nurhan Babür. (2000). “Pazarlama Halkla İlişkileri Yeterli Düzeyde Kavranabildi mi?”, Pazarlama Dünyası, 11. 04, ss. 34-37.
  • TUNCER, Doğan vd. (1992). Pazarlama. Ankara: Gazi Yayınları.
  • Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O., (2000). “Planlama ve İktisadi Araştırmalar Grup Yönetmeliği, (Mevzuatı İzleme, Değerlendirme ve
  • Ekonomik Araştırmalar Yönetmeliği), Beyaz Eşya Sektörü, Ağustos, 2000,
  • WWW.vakifbank.com.tr/earastinna/beyaz.doc. 2005.
  • YÜKSELEN, Cemal. (2003). Pazarlama İlkeler—Yönetim. Ankara: Detay Yayıncılık. .— ___-q-,—_

Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama

Year 2007, Volume: 1 Issue: 14, 1 - 30, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205

Abstract

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

References

  • ALKİBAY, Sanem. (1995). “Satışçılık Mesleğinin Üniversite Öğrencilerine Göre Bugünkü Konumu”, Pazarlama Dünyası, 3. 54, ss. 21—24.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz. (2001). Halkla İlişkiler Nedir. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
  • ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
  • ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
  • ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
  • GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
  • GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
  • KURTULUŞ, Kemal. (1998). Pazarlama Araştırması. İstanbul: Avcıol Basım Yayım.
  • KARABULUT, Muhittin (1994). “Satış Tutundurma Amaç ve Taktikleri”, Pazarlama Dünyası, 11. 47, ss. 1—2.
  • LAROCHE, Michel Vd. (2003). “A Model of Consumer Response to Two Retail Sales Promotion Techniques”, Journal of Business Research, n. 7, ss. 513—522.
  • MUCUK, İsmet. (1997). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
  • NAKİP, Mahir. (1997). Pazarlama Araştırmasma Giriş. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • ODABAŞI, Yavuz, OYMAN, Mine. (2003). Pazarlama İletişimi Yönetimi, İstanbul: Kapital Medya Yayınları.
  • ONAL, Güngör. (1997). Halkla İlişkiler. İstanbu]: Türkmen Kitabevi.
  • OLUÇ, Mehmet. (1991). “Kişisel Satış”, Pazarlama Dünyası, 11. 25, ss. 11—16.
  • , Mehmet, “Reklam (Advertisement) ”, Pazarlama Dünyası, n. 20, ss. 3— 18.
  • ÖZKALE, Lerzan vd, (1991). Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1996). işletmelerde Halkla İlişkiler. Bursa: Ezgi Kitabevi. '
  • SHİMP A., Terence. (1993). Promotion Management&Marketing Communications. USE: The Dryden Press.
  • TAŞKIN, Erdoğan. (1990). “Kişisel Satış ve Tüketicilerin Korunması”, Pazarlama Dünyası, n. 23, ss. 19-23.
  • TEK, Ömer Baybars. (1999). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayımları.
  • 2007-1 (14) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • TENEKECİOĞLU, Birol. (1983). “İşletmelerde Reklam”, Anadolu Ünv. İİBF Dergisi, 0. I, 11. l, ss. 83-98. TORLAK, Ömer, ALTUN'IŞIK, Remzi, ÖZDEMİR, Şuayip. (2002).
  • Modern Pazarlama. İstanbul: Değişim Yayınları.
  • TOSUN, Nurhan Babür. (2000). “Pazarlama Halkla İlişkileri Yeterli Düzeyde Kavranabildi mi?”, Pazarlama Dünyası, 11. 04, ss. 34-37.
  • TUNCER, Doğan vd. (1992). Pazarlama. Ankara: Gazi Yayınları.
  • Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O., (2000). “Planlama ve İktisadi Araştırmalar Grup Yönetmeliği, (Mevzuatı İzleme, Değerlendirme ve
  • Ekonomik Araştırmalar Yönetmeliği), Beyaz Eşya Sektörü, Ağustos, 2000,
  • WWW.vakifbank.com.tr/earastinna/beyaz.doc. 2005.
  • YÜKSELEN, Cemal. (2003). Pazarlama İlkeler—Yönetim. Ankara: Detay Yayıncılık. .— ___-q-,—_
There are 31 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Reasearch Articles
Authors

Ruziye Cop This is me

ÇİLER Gülen This is me

Publication Date May 1, 2007
Submission Date October 30, 2014
Published in Issue Year 2007 Volume: 1 Issue: 14

Cite

APA Cop, R., & Gülen, Ç. (2007). Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(14), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205
AMA Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. May 2007;1(14):1-30. doi:10.11616/AbantSbe.205
Chicago Cop, Ruziye, and ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, no. 14 (May 2007): 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
EndNote Cop R, Gülen Ç (May 1, 2007) Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 14 1–30.
IEEE R. Cop and Ç. Gülen, “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”, ASBİ, vol. 1, no. 14, pp. 1–30, 2007, doi: 10.11616/AbantSbe.205.
ISNAD Cop, Ruziye - Gülen, ÇİLER. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/14 (May 2007), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
JAMA Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1:1–30.
MLA Cop, Ruziye and ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 1, no. 14, 2007, pp. 1-30, doi:10.11616/AbantSbe.205.
Vancouver Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1(14):1-30.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr