BibTex RIS Cite

-

Year 2005, Volume: 2 Issue: 11, 69 - 82, 01.11.2005
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143

Abstract

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

References

  • Açıkgöz, Ün K. (2003). Aktif Öğrenme, Eğitim Dünyası Yayınları, lzmir.
  • Cai, SX. (1998). “Student Enjoyment of Physical Education Class in Three
  • Teaching Styles Environments”, Education, 118, 412—421. Demirel, Ö. (2004) “Kararından Uygulamaya Eğitim Programları, 7. Baskı,
  • Pegem Yayincilik, Ankara. Demirhan, G. (1997). “Beden Eğitimi ve Sporda Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri ve Felsefe”, Spor Bilimleri Dergisi, (8)1, 4—16.
  • Demirhan, G. (2004). Beden Eğitimi Öğretimi, Bağirgan Yayımevi, Ankara.
  • Ertürk, S. (1993). Eğitimde Program Geliştirme, Meteksan A.Ş., Ankara.
  • Kutlu, A. “Aktif Öğrenme”,(2004), httgzl/wvvw. lnsanbilim.Com.Tr./lnsanca4.l—ltm.
  • Kvam, PH. (2000). “ The Effect of Active Learning Methods on Student Retention in Engineering Statistics”, American Statistician, V0154, 13.2, Ss. 136-140.
  • Kyriacou, C., Manower B. And Newson G. (1999). “Active Learning of Secondary
  • School Mathematics in Botswana”, Curriculum, 20(2), 125—130. Mcclanahan, EB; Mcclanahan, L.L.(2002). “Active Learning in A Non—Majoris
  • Biology Class”, College Teaehing, Vol: 50, No: 3, Ss. 92—96. MEE;(1995). İlköğretim Okulları, Lise ve Dengi Okullar Betlen Eğitimi Semi
  • Öğretim Erogramlari, MEB Basımevi, lstanbul. Ruhi, KL, Hughes, C.A. And Schloos, PJ. (1987). “Using The Pause Procedure to Enhance Lecture Recall”, Teacher Edneation Anil Special Education, , ss. 14=l8.
  • Saban, A. (2000). Öğrenme Öğretme Süreci, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim Öğrenme ve Öğretim: Knramdan Uygulamaya,
  • Gazi Kitabevi, 12 Baskı, Ankara. Sivan, A., et. all. (2000). “ An implementation of Active Leraning And lts Effect on The quality of Student Learning”, innovations in Education Anti
  • Training international, Vol.37, lss. 4,Ss. 381—389. Şahinel, M. (2005). Etkin Öğrenme, Eğitimde Yeni Yönelimler (editör: Özcan Demirel), Pegem Yayıncılık, Ankara.
  • Ünal, S. (1999). “Aktif Öğrenme, Öğrenmeyi Öğrenmek ve Probleme Dayali
  • Öğrenme”,M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Sergisill, 378. Yavaş, M., llhan, A. (1997). Beden Eğitimi ve Sporıla Özel Öğretim
  • Yöntemleri, Melisa Matbaacüık,2. Baskı, Bursa.

Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi

Year 2005, Volume: 2 Issue: 11, 69 - 82, 01.11.2005
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143

Abstract

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

References

  • Açıkgöz, Ün K. (2003). Aktif Öğrenme, Eğitim Dünyası Yayınları, lzmir.
  • Cai, SX. (1998). “Student Enjoyment of Physical Education Class in Three
  • Teaching Styles Environments”, Education, 118, 412—421. Demirel, Ö. (2004) “Kararından Uygulamaya Eğitim Programları, 7. Baskı,
  • Pegem Yayincilik, Ankara. Demirhan, G. (1997). “Beden Eğitimi ve Sporda Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri ve Felsefe”, Spor Bilimleri Dergisi, (8)1, 4—16.
  • Demirhan, G. (2004). Beden Eğitimi Öğretimi, Bağirgan Yayımevi, Ankara.
  • Ertürk, S. (1993). Eğitimde Program Geliştirme, Meteksan A.Ş., Ankara.
  • Kutlu, A. “Aktif Öğrenme”,(2004), httgzl/wvvw. lnsanbilim.Com.Tr./lnsanca4.l—ltm.
  • Kvam, PH. (2000). “ The Effect of Active Learning Methods on Student Retention in Engineering Statistics”, American Statistician, V0154, 13.2, Ss. 136-140.
  • Kyriacou, C., Manower B. And Newson G. (1999). “Active Learning of Secondary
  • School Mathematics in Botswana”, Curriculum, 20(2), 125—130. Mcclanahan, EB; Mcclanahan, L.L.(2002). “Active Learning in A Non—Majoris
  • Biology Class”, College Teaehing, Vol: 50, No: 3, Ss. 92—96. MEE;(1995). İlköğretim Okulları, Lise ve Dengi Okullar Betlen Eğitimi Semi
  • Öğretim Erogramlari, MEB Basımevi, lstanbul. Ruhi, KL, Hughes, C.A. And Schloos, PJ. (1987). “Using The Pause Procedure to Enhance Lecture Recall”, Teacher Edneation Anil Special Education, , ss. 14=l8.
  • Saban, A. (2000). Öğrenme Öğretme Süreci, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim Öğrenme ve Öğretim: Knramdan Uygulamaya,
  • Gazi Kitabevi, 12 Baskı, Ankara. Sivan, A., et. all. (2000). “ An implementation of Active Leraning And lts Effect on The quality of Student Learning”, innovations in Education Anti
  • Training international, Vol.37, lss. 4,Ss. 381—389. Şahinel, M. (2005). Etkin Öğrenme, Eğitimde Yeni Yönelimler (editör: Özcan Demirel), Pegem Yayıncılık, Ankara.
  • Ünal, S. (1999). “Aktif Öğrenme, Öğrenmeyi Öğrenmek ve Probleme Dayali
  • Öğrenme”,M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Sergisill, 378. Yavaş, M., llhan, A. (1997). Beden Eğitimi ve Sporıla Özel Öğretim
  • Yöntemleri, Melisa Matbaacüık,2. Baskı, Bursa.
There are 19 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Reasearch Articles
Authors

Dilşad Mirzaoğlu This is me

Fatih Efe This is me

Uğur Doğan This is me

Publication Date November 1, 2005
Submission Date October 30, 2014
Published in Issue Year 2005 Volume: 2 Issue: 11

Cite

APA Mirzaoğlu, D., Efe, F., & Doğan, U. (2005). Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(11), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143
AMA Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. November 2005;2(11):69-82. doi:10.11616/AbantSbe.143
Chicago Mirzaoğlu, Dilşad, Fatih Efe, and Uğur Doğan. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, no. 11 (November 2005): 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143.
EndNote Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U (November 1, 2005) Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 11 69–82.
IEEE D. Mirzaoğlu, F. Efe, and U. Doğan, “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”, ASBİ, vol. 2, no. 11, pp. 69–82, 2005, doi: 10.11616/AbantSbe.143.
ISNAD Mirzaoğlu, Dilşad et al. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/11 (November 2005), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143.
JAMA Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2:69–82.
MLA Mirzaoğlu, Dilşad et al. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 11, 2005, pp. 69-82, doi:10.11616/AbantSbe.143.
Vancouver Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2(11):69-82.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr