BibTex RIS Cite

USING CREATIVE DRAMA AS A METHOD OF TEACHING MATHEMATICS IN ELEMENTARY SCHOOL

Year 2003, Volume: 5 Issue: 2, 112 - 119, 01.12.2003

Abstract

Mathematics is usually not a favored lesson for the students. Because they have prejudice, it is not easy to make them like the mathematics. Our aim is to destroy this prejudice using suitable teaching methods and make the mathematics an enjoyable lecture. By using creative drama as a method of teaching mathematics, it is possible to increase the student’s interests. From this point of view, teaching of right prisms in 8th grade has been done

İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması

Year 2003, Volume: 5 Issue: 2, 112 - 119, 01.12.2003

Abstract

Matematik dersleri genelde öğrencilerin sevemedikleri bir derstir. Çevresinden duyduklarıyla ön yargılarla sınıfa gelen öğrenciye bu dersi sevdirmek kolay değildir. Amacımız, uygun öğretim yöntemlerini kullanarak bu önyargıyı yok edip matematiği öğrencinin isteyerek girdiği bir ders haline getirmektir. Bu çalışmada; bu amaçla, ilköğretim sekizinci sınıf Dik Prizmaların Hacimleri Konusunun öğretiminde yaratıcı drama yöntemi uygulanmış ve öğrenci başarısına etkisi üzerinde durulmuştur

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA22DS28YR
Journal Section Research Articles
Authors

Nesrin Özsoy This is me

Publication Date December 1, 2003
Submission Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Özsoy, N. (2003). İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 5(2), 112-119.
AMA Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. December 2003;5(2):112-119.
Chicago Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5, no. 2 (December 2003): 112-19.
EndNote Özsoy N (December 1, 2003) İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 2 112–119.
IEEE N. Özsoy, “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”, BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 112–119, 2003.
ISNAD Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5/2 (December 2003), 112-119.
JAMA Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. 2003;5:112–119.
MLA Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, vol. 5, no. 2, 2003, pp. 112-9.
Vancouver Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. 2003;5(2):112-9.