Mathematics is usually not a favored lesson for the students. Because they have prejudice, it is not easy to make them like the mathematics. Our aim is to destroy this prejudice using suitable teaching methods and make the mathematics an enjoyable lecture. By using creative drama as a method of teaching mathematics, it is possible to increase the student’s interests. From this point of view, teaching of right prisms in 8th grade has been done
Matematik dersleri genelde öğrencilerin sevemedikleri bir derstir. Çevresinden duyduklarıyla ön yargılarla sınıfa gelen öğrenciye bu dersi sevdirmek kolay değildir. Amacımız, uygun öğretim yöntemlerini kullanarak bu önyargıyı yok edip matematiği öğrencinin isteyerek girdiği bir ders haline getirmektir. Bu çalışmada; bu amaçla, ilköğretim sekizinci sınıf Dik Prizmaların Hacimleri Konusunun öğretiminde yaratıcı drama yöntemi uygulanmış ve öğrenci başarısına etkisi üzerinde durulmuştur
Diğer ID | JA22DS28YR |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2003 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 5 Sayı: 2 |