BibTex RIS Kaynak Göster

USING CREATIVE DRAMA AS A METHOD OF TEACHING MATHEMATICS IN ELEMENTARY SCHOOL

Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 2, 112 - 119, 01.12.2003

Öz

Mathematics is usually not a favored lesson for the students. Because they have prejudice, it is not easy to make them like the mathematics. Our aim is to destroy this prejudice using suitable teaching methods and make the mathematics an enjoyable lecture. By using creative drama as a method of teaching mathematics, it is possible to increase the student’s interests. From this point of view, teaching of right prisms in 8th grade has been done

İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması

Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 2, 112 - 119, 01.12.2003

Öz

Matematik dersleri genelde öğrencilerin sevemedikleri bir derstir. Çevresinden duyduklarıyla ön yargılarla sınıfa gelen öğrenciye bu dersi sevdirmek kolay değildir. Amacımız, uygun öğretim yöntemlerini kullanarak bu önyargıyı yok edip matematiği öğrencinin isteyerek girdiği bir ders haline getirmektir. Bu çalışmada; bu amaçla, ilköğretim sekizinci sınıf Dik Prizmaların Hacimleri Konusunun öğretiminde yaratıcı drama yöntemi uygulanmış ve öğrenci başarısına etkisi üzerinde durulmuştur

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA22DS28YR
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Nesrin Özsoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2003
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özsoy, N. (2003). İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 5(2), 112-119.
AMA Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. Aralık 2003;5(2):112-119.
Chicago Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5, sy. 2 (Aralık 2003): 112-19.
EndNote Özsoy N (01 Aralık 2003) İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 2 112–119.
IEEE N. Özsoy, “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”, BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 112–119, 2003.
ISNAD Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5/2 (Aralık 2003), 112-119.
JAMA Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. 2003;5:112–119.
MLA Özsoy, Nesrin. “İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması”. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, c. 5, sy. 2, 2003, ss. 112-9.
Vancouver Özsoy N. İlköğretim Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. BAUN Fen. Bil. Enst. Dergisi. 2003;5(2):112-9.