Günümüzde bir iletişim çağında yaşamaktayız. İletişim araçlarının hızlı
gelişimi medyanın hayatın bütün alanlarında etkin olmasını sağlamıştır.
İletişim araçlarının teknolojik gelişimi sürecinde kültür, iletişim araçları
vasıtası ile olabildiğince kitleselleşmiş ve bir endüstri halini almıştır. Bu
durum popüler kültürün eski dönemlere oranla önemini ve etkinliğini
artırmıştır. Bu sürece paralel olarak gelişmiş ülkelerde kutsala dönüş olgusu ile de karşılaşmaktayız. Bu bağlamda dinin popüler kültür üzerindeki etkinliği de artış göstermiştir. Din iletişim araçları ile daha geniş kitlelerde görünür olmuştur. Bunun yanı sıra dinin medyada yaygın temsili dinin “popüler” tezahürlerini de toplumda etkin kılmaya başlamıştır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | May 1, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 6 Issue: 1 |
BİLSAM Yayıncılık Bu dergi açık erişim sağlama politikasını benimsemiştir.
Dergide yayınlanan yazıların ilmî, fikrî ve hukukî sorumluluğu yazarlarına aittir. Yayın kurulu gönderilen yazıların yayınlanıp yayınlanmaması konusunda serbesttir. Dergiye gönderilen yazılar iade edilmez. DERGİYE GÖNDERİLEN YAYINLAR İNTİHAL AÇISINDAN İNCELENİR.
Yayımlanmış yazıların her türlü yayın hakkı Birey ve Toplum Dergisi'ne aittir. Dergide yayımlanmış yazılardan kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.