Erratum
BibTex RIS Cite

EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN

Year 2020, Volume: 10 Issue: 2, 273 - 278, 31.12.2020

Abstract

Birey ve Toplum Dergisi‘nin 2019 Yılı Bahar Dönemi 9. Cilt 17. Sayısı‘nda
yer alan ―Egemen Küresel Hegemonyada Neoliberalist ve Postmodern
Kültür: Coca Cola Reklamlarında Ramazan‖ isimli makalede yazarlar
tarafından düzeltmeler sonrasında farklı makale dosyalarının karışması
nedeniyle kaynakça ve atıf bölümlerinde yanlışlıklar yapıldığı makale
yayınlandıktan sonra fark edilmiştir. Yapılan bu hatadan dolayı yazarlar
okuyuculardan özür dilemektedir. Makalede yer alan hataların giderilmesi
amacıyla düzeltmeler aşağıda sunulmuştur.

Year 2020, Volume: 10 Issue: 2, 273 - 278, 31.12.2020

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mehmet Barış Yılmaz 0000-0003-0928-2481

Mehmet Babacan 0000-0003-0928-2481

Publication Date December 31, 2020
Published in Issue Year 2020 Volume: 10 Issue: 2

Cite

APA Yılmaz, M. B., & Babacan, M. (2020). EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10(2), 273-278.
AMA Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. December 2020;10(2):273-278.
Chicago Yılmaz, Mehmet Barış, and Mehmet Babacan. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10, no. 2 (December 2020): 273-78.
EndNote Yılmaz MB, Babacan M (December 1, 2020) EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10 2 273–278.
IEEE M. B. Yılmaz and M. Babacan, “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”, Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 273–278, 2020.
ISNAD Yılmaz, Mehmet Barış - Babacan, Mehmet. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10/2 (December 2020), 273-278.
JAMA Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. 2020;10:273–278.
MLA Yılmaz, Mehmet Barış and Mehmet Babacan. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 10, no. 2, 2020, pp. 273-8.
Vancouver Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. 2020;10(2):273-8.

BİLSAM Yayıncılık Bu dergi açık erişim sağlama politikasını benimsemiştir.

Dergide yayınlanan yazıların ilmî, fikrî ve hukukî sorumluluğu yazarlarına aittir. Yayın kurulu gönderilen yazıların yayınlanıp yayınlanmaması konusunda serbesttir. Dergiye gönderilen yazılar iade edilmez. DERGİYE GÖNDERİLEN YAYINLAR İNTİHAL AÇISINDAN İNCELENİR.

Yayımlanmış yazıların her türlü yayın hakkı Birey ve Toplum Dergisi'ne aittir. Dergide yayımlanmış yazılardan kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.