Makalede otobanlardaki trafik akışının dinamiğini düzgün aksettiren
matematiksel bir model oluşturulmuştur. p{ ve pr sırasıyla arakesitin sağ
ve sol tarafındaki araç yoğunluğunu göstermek üzere, Pf > pr durumunda
çözümün parçalı sürekli bir fonksiyon olduğu gözlenmiştir. Aksi halde,
çözümde yeri önceden bilinmeyen bir şokun meydana geldiği ispatlanmış
ve sıçrayışın yerinin bulunması için bir metot önerilmiştir. İlaveten
önerilen metodun gerçekleştirilmesi için akış parametreleri de bulunmuştur
Carfi, H., Sinsoysal, B., & Sinsoysal, B. (2015). OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ. Beykent Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, 7(1), 55-67. https://doi.org/10.20854/befmbd.48197
AMA
Carfi H, Sinsoysal B, Sinsoysal B. OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ. BUJSE. May 2015;7(1):55-67. doi:10.20854/befmbd.48197
Chicago
Carfi, Hasan, Bahaddin Sinsoysal, and Bahaddin Sinsoysal. “OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ”. Beykent Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 7, no. 1 (May 2015): 55-67. https://doi.org/10.20854/befmbd.48197.
EndNote
Carfi H, Sinsoysal B, Sinsoysal B (May 1, 2015) OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ. Beykent Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 7 1 55–67.
IEEE
H. Carfi, B. Sinsoysal, and B. Sinsoysal, “OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ”, BUJSE, vol. 7, no. 1, pp. 55–67, 2015, doi: 10.20854/befmbd.48197.
ISNAD
Carfi, Hasan et al. “OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ”. Beykent Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 7/1 (May 2015), 55-67. https://doi.org/10.20854/befmbd.48197.
Carfi, Hasan et al. “OTOBANLARDA TRAFİK AKIŞ DİNAMİĞİNİN İNCELENMESİ”. Beykent Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, vol. 7, no. 1, 2015, pp. 55-67, doi:10.20854/befmbd.48197.