İşletmelerin üretmiş olduğu mamullerinin satışlarına bağlı olarak bir hayal eğrisi vardır. Bu hayat eğrisinin analizi, gelecekteki stratejik seçenekleri için önemli bilgiler sağlamaktadır. Mamul hayat eğrisi analizi etkili bir şekilde uygulandığında stratejik kararların alınmasında büyük önem taşıyacaktır
' Philip KOTLER, “Phasing Out Weak Products”, Stratcgic Management, Ed. R ichaıd G. HAM ERM ESH, Harvaıd Business Revievv Exeeutive B ook Series, John Wiley and Sons, Inc., U.S.A., s. 375. T
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Issue: 1 |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.