BibTex RIS Cite

ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ

Year 2001, Issue: 5, - , 20.06.2015

Abstract

ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ

Year 2001, Issue: 5, - , 20.06.2015

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Zafer Erdoğan This is me

Hakan Çelik This is me

Publication Date June 20, 2015
Published in Issue Year 2001 Issue: 5

Cite

APA Erdoğan, Z., & Çelik, H. (2015). ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(5).
AMA Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2015;(5).
Chicago Erdoğan, Zafer, and Hakan Çelik. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 5 (June 2015).
EndNote Erdoğan Z, Çelik H (June 1, 2015) ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5
IEEE Z. Erdoğan and H. Çelik, “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 5, June 2015.
ISNAD Erdoğan, Zafer - Çelik, Hakan. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (June 2015).
JAMA Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Erdoğan, Zafer and Hakan Çelik. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 5, 2015.
Vancouver Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(5).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.