Bu makalenin amacı, katılıma dayalı spor hizmetlerinde kaliteyi incelemek ve günümüze kadar yapılmış olan araştırmaların bir özetini ortaya koymaktır. Bu inceleme, spor hizmetleri ile ilişkili literatürün hala oluşum safhasında olduğunu ve geliştirilen modeller üzerinde bir uzlaşmanın olmadığını, ayrıca katılıma dayalı spor hizmetlerinin diğer hizmet sektörlerinden farklı öznitelik ve boyutlara sahip olduğunu göstermektedir. Sonuç olarak, yapılan araştırmaların ortaya çıkardığı modeller, daha da netleşmesi açısından, gelecekte farklı örneklem grupları üzerinde test edilmesine ihtiyaç duymaktadır
This article aims to examine service quality in participant sports and to present a summary of the studies carried out to date. This study demonstrates that sport services literature is still in its infancy and no agreement exists on the developed models; furthermore, participant sports services possess different attributes and dimensions than other service industries. Consequently, the models produced by the studies need to be tested in the future on different sample groups for further clarification
Other ID | JA33CZ59ES |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | November 1, 2009 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 9 Issue: 4 |