Bu çalışmada 6. Sınıf öğrencileri ile Bilişim
Teknolojileri dersinde yürütülen uzaktan öğrenmenin öğrenci deneyimleri nitel
araştırma yöntemi, durum çalışması deseninde araştırılarak değerlendirilmiştir.
Amaç literatürde çok yer bulmayan küçük yaş gurubu öğrencilerle uzaktan öğrenme
uygulaması yapılarak, öğrenme ortamının gereksinimleri, öğrencilerin olumlu,
olumsuz öğrenme yaşantılarını ortaya koyarak, araştırmacılar ve eğitimciler
için öneriler sunmaktır. Toplam 23 öğrenci ile 2012-1013 Eğitim öğretim yılının
güz yarıyılında 11 haftalık süreyi kapsayan uzaktan öğrenme uygulaması sonunda
öğrencilerle odak grup görüşmeleri yapılarak öğrencilerin öğrenme sürecini
değerlendirmesi istenmiştir. Süreç sonundaki başarı, katılım düzeyi ve
öğreticilerin genel olarak değerlendirmeleri olumlu yönde olmuştur.
Journal Section | Reviews |
---|---|
Authors | |
Publication Date | June 30, 2017 |
Submission Date | July 3, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 1 Issue: 1 |
Ege Journal of Educational Technologies
is indexed and abstracted by
Index Copernicus, Asos Index, WorldCat, OpenAIRE, ROAD, BASE, Google Scholar, Academia.edu, Türk Eğitim İndeksi, IAD, EuroPub, Academindex
Publisher
Izmir Academy Association
www.izmirakademi.org