BibTex RIS Cite

HEMŞİRELİK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNDE PSİKODRAMANIN EMPATİK EĞİLİM VE EMPATİK BECERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Year 1995, Volume: 11 Issue: 2, 55 - 66, 01.06.1995

Abstract

Bu çalışma, Hemşirelik Yüksek Okulu öğrencilerinin empati eğilimi ve empati beceri düzeylerini belirlemek ve psikodrama grup çalışmaları ile empati eğilim ve beceri düzeylerinde bir değişiklik oluşup oluşmadığını saptamak amacıyla yapılmıştır. Araştırma sonucunda, empati eğilimi ve empati beceri puanlarında, oluşan artışın düşük düzeyde olduğu saptanmıştır. Bu artış, istatistiksel olarak anlamlılık göstermemiştir.

Year 1995, Volume: 11 Issue: 2, 55 - 66, 01.06.1995

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

M Olcay Çam This is me

Publication Date June 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 11 Issue: 2

Cite

APA Çam, M. O. (1995). HEMŞİRELİK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNDE PSİKODRAMANIN EMPATİK EĞİLİM VE EMPATİK BECERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Dergisi, 11(2), 55-66.