BibTex RIS Kaynak Göster

HEMŞİRELİK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNDE PSİKODRAMANIN EMPATİK EĞİLİM VE EMPATİK BECERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Yıl 1995, Cilt: 11 Sayı: 2, 55 - 66, 01.06.1995

Öz

Bu çalışma, Hemşirelik Yüksek Okulu öğrencilerinin empati eğilimi ve empati beceri düzeylerini belirlemek ve psikodrama grup çalışmaları ile empati eğilim ve beceri düzeylerinde bir değişiklik oluşup oluşmadığını saptamak amacıyla yapılmıştır. Araştırma sonucunda, empati eğilimi ve empati beceri puanlarında, oluşan artışın düşük düzeyde olduğu saptanmıştır. Bu artış, istatistiksel olarak anlamlılık göstermemiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Özgün Araştırma
Yazarlar

M Olcay Çam Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 11 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çam, M. O. (1995). HEMŞİRELİK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNDE PSİKODRAMANIN EMPATİK EĞİLİM VE EMPATİK BECERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Dergisi, 11(2), 55-66.