BibTex RIS Cite

Drama Technique In Teaching Pronouns In Turkish / Türkçe Zamirlerin Öğretiminde Drama Tekniği

Year 2016, Volume: 12 Issue: 5, 1056 - 1066, 29.08.2016

Abstract

Bu araştırmanın amacı ortaokul 6. sınıflarda zamirler konusunda drama tekniğinin öğrenci başarısına etkisini belirlemektir. Uygulama Kastamonu ili Taşköprü ilçesi Seka Ortaokulu altıncı sınıf öğrencilerinden oluşan biri deney biri kontrol olmak üzere iki grupla yapılmıştır. Gruplar sekizer öğrenciden oluşmaktadır. Araştırmanın nicel verileri iki gruba da uygulanan test sınavıyla nitel veriler ise deney grubu öğrencilerinin video kamera görüntüleri ile elde edilmiştir. Araştırma sonucunda drama tekniğinin düz anlatım yöntemine göre öğrencilerin zamirler konusundaki başarısını artırdığı ve öğrencilerin derse katılımını sağladığı belirlenmiştir.

Year 2016, Volume: 12 Issue: 5, 1056 - 1066, 29.08.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Serkan Teke This is me

Mehmet Gedizli

Publication Date August 29, 2016
Submission Date August 17, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 12 Issue: 5

Cite

APA Teke, S., & Gedizli, M. (2016). Drama Technique In Teaching Pronouns In Turkish / Türkçe Zamirlerin Öğretiminde Drama Tekniği. Eğitimde Kuram Ve Uygulama, 12(5), 1056-1066.