Bu araştırmanın amacı ortaokul 6. sınıflarda zamirler konusunda drama tekniğinin öğrenci başarısına etkisini belirlemektir. Uygulama Kastamonu ili Taşköprü ilçesi Seka Ortaokulu altıncı sınıf öğrencilerinden oluşan biri deney biri kontrol olmak üzere iki grupla yapılmıştır. Gruplar sekizer öğrenciden oluşmaktadır. Araştırmanın nicel verileri iki gruba da uygulanan test sınavıyla nitel veriler ise deney grubu öğrencilerinin video kamera görüntüleri ile elde edilmiştir. Araştırma sonucunda drama tekniğinin düz anlatım yöntemine göre öğrencilerin zamirler konusundaki başarısını artırdığı ve öğrencilerin derse katılımını sağladığı belirlenmiştir.
Bölüm | Tanıtmalar |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 29 Ağustos 2016 |
Gönderilme Tarihi | 17 Ağustos 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 12 Sayı: 5 |