BibTex RIS Kaynak Göster

Drama Technique In Teaching Pronouns In Turkish / Türkçe Zamirlerin Öğretiminde Drama Tekniği

Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 5, 1056 - 1066, 29.08.2016

Öz

Bu araştırmanın amacı ortaokul 6. sınıflarda zamirler konusunda drama tekniğinin öğrenci başarısına etkisini belirlemektir. Uygulama Kastamonu ili Taşköprü ilçesi Seka Ortaokulu altıncı sınıf öğrencilerinden oluşan biri deney biri kontrol olmak üzere iki grupla yapılmıştır. Gruplar sekizer öğrenciden oluşmaktadır. Araştırmanın nicel verileri iki gruba da uygulanan test sınavıyla nitel veriler ise deney grubu öğrencilerinin video kamera görüntüleri ile elde edilmiştir. Araştırma sonucunda drama tekniğinin düz anlatım yöntemine göre öğrencilerin zamirler konusundaki başarısını artırdığı ve öğrencilerin derse katılımını sağladığı belirlenmiştir.

Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 5, 1056 - 1066, 29.08.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Tanıtmalar
Yazarlar

Serkan Teke Bu kişi benim

Mehmet Gedizli

Yayımlanma Tarihi 29 Ağustos 2016
Gönderilme Tarihi 17 Ağustos 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 12 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Teke, S., & Gedizli, M. (2016). Drama Technique In Teaching Pronouns In Turkish / Türkçe Zamirlerin Öğretiminde Drama Tekniği. Eğitimde Kuram Ve Uygulama, 12(5), 1056-1066.