Bu araştırmada, 2005–2006 öğretim yılında uygulamaya konan İlköğretim Matematik Dersi (1–5. Sınıf) Öğretim Programı'nın değerlendirme öğesine ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmada Çanakkale, Edirne ve Eskişehir illerinde görev yapan sınıf öğretmenlerinden random yolla seçilen 459 katılımcıya araştımacılar tarafından geliştirilen veri toplama aracı uygulanmıştır. Toplanan veriler istatistiki açıdan sınanmış ve sınama sonucunda ulaşılan bulgulara dayalı olarak; sınıf öğretmenlerinin İlköğretim Matematik Dersi (1–5. Sınıf) Öğretim Programı'nın değerlendirme öğesine ilişkin görüşleri arasında; görev yaptıkları il ve hizmet içi eğitim alma değişkenlerine göre anlamlı fark bulunurken, mesleki deneyim, eğitim durumu ve okutulan sınıf düzeyi değişkenlerine göre anlamlı fark olmadığı sonucuna ulaşılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | January 14, 2013 |
Submission Date | December 15, 2012 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 4 Issue: 1 |