BANAN, Neclâ H.“Toz Çamaşır Deterjanlarında Yenilik İmalâtı ile Tüketicilerin Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 3, (Eylül 1983), s.39-45.
CEMALCILAR, İlhan.Pazarlama: Kavramlar-Kararlar, Beta Basım/Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 1986.
ÇALIK, Nuri.“Markaya Yönelik Tüketici Davranışı”, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:X, Sayı: 1-2, 1992, ss.293-306.
KAVAK, Bahtışen.“Tüketiciyi Satın Alma Davranışına Yönelten Rasyonel ve Duygusal Motivler: Çamaşır Deterjanı Mamulü Üzerindeki Bir Uygulama', Pazarlama Dünyası, Sayı: 43, (Ocak / Şubat 1994), ss.23-28.
KURTULUŞ, Kemal“Pazarlama Planlaması ve Pazarlama Stratejilerinin Tayini”,
Pazarlama Dergisi, Yıl:8, Sayı:2, Haziran 1983, ss.3-10.
Marketing TürkiyeBrandtrack, Matik Deterjanlar, 15 Nisan 1995, Yıl:4, Sayı:96,
ss.36-37.
Marketing Türkiyel Şubat 1996, Yıl:6, Sayı: 115, s.44.
NAZİK, M. Hamil, Mine Arlı. “Ailelerin Temizlik Malzemelerini Satın Alma ve Kullanma Davranışları”, Standart, Sayı: 422, (Şubat 1997), ss.90-96.
ODABAŞI, Yavuz.Tüketici Davranışı, Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi
Yayın No:908, Eskişehir, 1996.
OKYAY, Engin"Yeni Mamul Geliştirmede Markalama ve Ambalajlama”, Pazarlama Dergisi, Yıl: 4, Sayı:l, Eylül 1978, ss.11-15.
ÖZBAŞAR, Şule “Stratejik Planlama ve Büyüme Stratejileri”, Pazarlama Dergisi, Yıl:2, Sayı:l, Eylül 1976, ss.5-11.
Varinli, İ., & Çakır, Y. E. (1999). TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(14), 92-110.