Research Article
BibTex RIS Cite

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Year 1999, Issue: 14, 92 - 110, 30.06.1999

Abstract

  

References

  • BANAN, Neclâ H.“Toz Çamaşır Deterjanlarında Yenilik İmalâtı ile Tüketicilerin Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 3, (Eylül 1983), s.39-45.
  • CEMALCILAR, İlhan.Pazarlama: Kavramlar-Kararlar, Beta Basım/Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 1986.
  • ÇALIK, Nuri.“Markaya Yönelik Tüketici Davranışı”, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:X, Sayı: 1-2, 1992, ss.293-306.
  • EKONOMİST.“Deterjan Reklamları Tüketiciyi Bıktırdı”, Ekonomist, Sayı: 51, (19 Aralık 1993), ss.38-40.
  • İZLER, Müesser. “Deterjan Araştırması”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 2, (Aralık 1975), ss.43-52.
  • KAVAK, Bahtışen.“Tüketiciyi Satın Alma Davranışına Yönelten Rasyonel ve Duygusal Motivler: Çamaşır Deterjanı Mamulü Üzerindeki Bir Uygulama', Pazarlama Dünyası, Sayı: 43, (Ocak / Şubat 1994), ss.23-28.
  • KURTULUŞ, Kemal“Pazarlama Planlaması ve Pazarlama Stratejilerinin Tayini”,
  • Pazarlama Dergisi, Yıl:8, Sayı:2, Haziran 1983, ss.3-10.
  • Marketing TürkiyeBrandtrack, Matik Deterjanlar, 15 Nisan 1995, Yıl:4, Sayı:96, ss.36-37.
  • Marketing Türkiyel Şubat 1996, Yıl:6, Sayı: 115, s.44.
  • NAZİK, M. Hamil, Mine Arlı. “Ailelerin Temizlik Malzemelerini Satın Alma ve Kullanma Davranışları”, Standart, Sayı: 422, (Şubat 1997), ss.90-96.
  • ODABAŞI, Yavuz.Tüketici Davranışı, Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi Yayın No:908, Eskişehir, 1996.
  • OKYAY, Engin"Yeni Mamul Geliştirmede Markalama ve Ambalajlama”, Pazarlama Dergisi, Yıl: 4, Sayı:l, Eylül 1978, ss.11-15.
  • ÖZBAŞAR, Şule “Stratejik Planlama ve Büyüme Stratejileri”, Pazarlama Dergisi, Yıl:2, Sayı:l, Eylül 1976, ss.5-11.
Year 1999, Issue: 14, 92 - 110, 30.06.1999

Abstract

References

  • BANAN, Neclâ H.“Toz Çamaşır Deterjanlarında Yenilik İmalâtı ile Tüketicilerin Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 3, (Eylül 1983), s.39-45.
  • CEMALCILAR, İlhan.Pazarlama: Kavramlar-Kararlar, Beta Basım/Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 1986.
  • ÇALIK, Nuri.“Markaya Yönelik Tüketici Davranışı”, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:X, Sayı: 1-2, 1992, ss.293-306.
  • EKONOMİST.“Deterjan Reklamları Tüketiciyi Bıktırdı”, Ekonomist, Sayı: 51, (19 Aralık 1993), ss.38-40.
  • İZLER, Müesser. “Deterjan Araştırması”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 2, (Aralık 1975), ss.43-52.
  • KAVAK, Bahtışen.“Tüketiciyi Satın Alma Davranışına Yönelten Rasyonel ve Duygusal Motivler: Çamaşır Deterjanı Mamulü Üzerindeki Bir Uygulama', Pazarlama Dünyası, Sayı: 43, (Ocak / Şubat 1994), ss.23-28.
  • KURTULUŞ, Kemal“Pazarlama Planlaması ve Pazarlama Stratejilerinin Tayini”,
  • Pazarlama Dergisi, Yıl:8, Sayı:2, Haziran 1983, ss.3-10.
  • Marketing TürkiyeBrandtrack, Matik Deterjanlar, 15 Nisan 1995, Yıl:4, Sayı:96, ss.36-37.
  • Marketing Türkiyel Şubat 1996, Yıl:6, Sayı: 115, s.44.
  • NAZİK, M. Hamil, Mine Arlı. “Ailelerin Temizlik Malzemelerini Satın Alma ve Kullanma Davranışları”, Standart, Sayı: 422, (Şubat 1997), ss.90-96.
  • ODABAŞI, Yavuz.Tüketici Davranışı, Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi Yayın No:908, Eskişehir, 1996.
  • OKYAY, Engin"Yeni Mamul Geliştirmede Markalama ve Ambalajlama”, Pazarlama Dergisi, Yıl: 4, Sayı:l, Eylül 1978, ss.11-15.
  • ÖZBAŞAR, Şule “Stratejik Planlama ve Büyüme Stratejileri”, Pazarlama Dergisi, Yıl:2, Sayı:l, Eylül 1976, ss.5-11.
There are 14 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

İnci Varinli This is me

Yeşim Ela Çakır This is me

Publication Date June 30, 1999
Published in Issue Year 1999 Issue: 14

Cite

APA Varinli, İ., & Çakır, Y. E. (1999). TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(14), 92-110.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png