Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yıl 1999, Sayı: 14, 92 - 110, 30.06.1999

Öz

  

Kaynakça

  • BANAN, Neclâ H.“Toz Çamaşır Deterjanlarında Yenilik İmalâtı ile Tüketicilerin Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 3, (Eylül 1983), s.39-45.
  • CEMALCILAR, İlhan.Pazarlama: Kavramlar-Kararlar, Beta Basım/Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 1986.
  • ÇALIK, Nuri.“Markaya Yönelik Tüketici Davranışı”, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:X, Sayı: 1-2, 1992, ss.293-306.
  • EKONOMİST.“Deterjan Reklamları Tüketiciyi Bıktırdı”, Ekonomist, Sayı: 51, (19 Aralık 1993), ss.38-40.
  • İZLER, Müesser. “Deterjan Araştırması”, Pazarlama Dergisi, Sayı: 2, (Aralık 1975), ss.43-52.
  • KAVAK, Bahtışen.“Tüketiciyi Satın Alma Davranışına Yönelten Rasyonel ve Duygusal Motivler: Çamaşır Deterjanı Mamulü Üzerindeki Bir Uygulama', Pazarlama Dünyası, Sayı: 43, (Ocak / Şubat 1994), ss.23-28.
  • KURTULUŞ, Kemal“Pazarlama Planlaması ve Pazarlama Stratejilerinin Tayini”,
  • Pazarlama Dergisi, Yıl:8, Sayı:2, Haziran 1983, ss.3-10.
  • Marketing TürkiyeBrandtrack, Matik Deterjanlar, 15 Nisan 1995, Yıl:4, Sayı:96, ss.36-37.
  • Marketing Türkiyel Şubat 1996, Yıl:6, Sayı: 115, s.44.
  • NAZİK, M. Hamil, Mine Arlı. “Ailelerin Temizlik Malzemelerini Satın Alma ve Kullanma Davranışları”, Standart, Sayı: 422, (Şubat 1997), ss.90-96.
  • ODABAŞI, Yavuz.Tüketici Davranışı, Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi Yayın No:908, Eskişehir, 1996.
  • OKYAY, Engin"Yeni Mamul Geliştirmede Markalama ve Ambalajlama”, Pazarlama Dergisi, Yıl: 4, Sayı:l, Eylül 1978, ss.11-15.
  • ÖZBAŞAR, Şule “Stratejik Planlama ve Büyüme Stratejileri”, Pazarlama Dergisi, Yıl:2, Sayı:l, Eylül 1976, ss.5-11.
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İnci Varinli Bu kişi benim

Yeşim Ela Çakır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Varinli, İ., & Çakır, Y. E. (1999). TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ÇAMAŞIR DETERJANI ÜZERİNE BİR UYGULAMA. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(14), 92-110.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png