BibTex RIS Cite

BÜYÜK ÖLÇEKLİ ETKİNLİK YÖNETİMİNDE E-PAZARLAMA ÇALIŞMALARI: İSTANBUL AVRUPA KÜLTÜR BAŞKENTİ ÖRNEĞİ

Year 2010, Volume: 1 Issue: 4, - , 07.01.2011

Abstract

2010 Avrupa Kültür Başkenti olarak seçilmesi nedeniyle, İstanbul, kendisini tanıtmak ve pazarlamakaçısından değerli ve istisnai bir fırsata sahip olacaktır. Büyük bir başarıya ve kâra ulaşabilmekiçin, özellikle turizm sektörünün İstanbul'da yerleşik önde gelen bütün şirketleri, bütünhedef kitlelere hitap eden e-pazarlama ile ilgili teknolojik ilerlemelere ayak uydurmak zorundaoldukları gerçeğinin farkındadırlar.

Türk turizm sektöründe yürütülen pazarlama aktivitelerinin mevcut durumunu dikkatlice gözdengeçirmek ve e-pazarlama araçlarının aktif kullanımına ilişkin dikkate değer yorumlarda bulunmaküzere, bu çalışmada, İstanbul 2010 websitesinin özellikleri, Google sayfa sıralamalarıve geri link (bağlantı) oranları incelenmiş ve İstanbul 2010 ofisinin sorumluları ile mülakatlar yapılmıştır.

Bu çalışma, Avrupa Kültür Başkenti gibi özellikle büyük etkinlik yönetimlerinin hazırlanmasıiçin proaktif pazarlama iletişimleri zamanlarında e-pazarlama araçlarının sahip olduğu etkililiğiincelemeyi amaçlamaktadır.

Year 2010, Volume: 1 Issue: 4, - , 07.01.2011

Abstract

Year 2010, Volume: 1 Issue: 4, - , 07.01.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Türkçe Araştırma Makaleleri
Authors

Ece İnan

Candan Ölçer This is me

Publication Date January 7, 2011
Submission Date January 7, 2011
Published in Issue Year 2010 Volume: 1 Issue: 4

Cite

APA İnan, E., & Ölçer, C. (2011). BÜYÜK ÖLÇEKLİ ETKİNLİK YÖNETİMİNDE E-PAZARLAMA ÇALIŞMALARI: İSTANBUL AVRUPA KÜLTÜR BAŞKENTİ ÖRNEĞİ. Erciyes İletişim Dergisi, 1(4).