BibTex RIS Kaynak Göster

BÜYÜK ÖLÇEKLİ ETKİNLİK YÖNETİMİNDE E-PAZARLAMA ÇALIŞMALARI: İSTANBUL AVRUPA KÜLTÜR BAŞKENTİ ÖRNEĞİ

Yıl 2010, Cilt: 1 Sayı: 4, - , 07.01.2011

Öz

2010 Avrupa Kültür Başkenti olarak seçilmesi nedeniyle, İstanbul, kendisini tanıtmak ve pazarlamakaçısından değerli ve istisnai bir fırsata sahip olacaktır. Büyük bir başarıya ve kâra ulaşabilmekiçin, özellikle turizm sektörünün İstanbul'da yerleşik önde gelen bütün şirketleri, bütünhedef kitlelere hitap eden e-pazarlama ile ilgili teknolojik ilerlemelere ayak uydurmak zorundaoldukları gerçeğinin farkındadırlar.

Türk turizm sektöründe yürütülen pazarlama aktivitelerinin mevcut durumunu dikkatlice gözdengeçirmek ve e-pazarlama araçlarının aktif kullanımına ilişkin dikkate değer yorumlarda bulunmaküzere, bu çalışmada, İstanbul 2010 websitesinin özellikleri, Google sayfa sıralamalarıve geri link (bağlantı) oranları incelenmiş ve İstanbul 2010 ofisinin sorumluları ile mülakatlar yapılmıştır.

Bu çalışma, Avrupa Kültür Başkenti gibi özellikle büyük etkinlik yönetimlerinin hazırlanmasıiçin proaktif pazarlama iletişimleri zamanlarında e-pazarlama araçlarının sahip olduğu etkililiğiincelemeyi amaçlamaktadır.

Yıl 2010, Cilt: 1 Sayı: 4, - , 07.01.2011

Öz

Yıl 2010, Cilt: 1 Sayı: 4, - , 07.01.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Türkçe Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Ece İnan

Candan Ölçer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 7 Ocak 2011
Gönderilme Tarihi 7 Ocak 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA İnan, E., & Ölçer, C. (2011). BÜYÜK ÖLÇEKLİ ETKİNLİK YÖNETİMİNDE E-PAZARLAMA ÇALIŞMALARI: İSTANBUL AVRUPA KÜLTÜR BAŞKENTİ ÖRNEĞİ. Erciyes İletişim Dergisi, 1(4).