Research Article
BibTex RIS Cite

İşitsel-Dilsel Yöntem

Year 2010, Issue: 18, 119 - 127, 05.09.2010

Abstract

İşitsel-Dilsel Yöntem, dil eğitiminde dinlediğini anlama ve
konuşma becerilerine öncelik veren, bu becerileri diyaloglar ve sözlü
uygulamalar ile pekiştirerek dil eğitimini belli bir düzene göre yapmayı
amaçlayan bir yabancı dil öğretim yöntemidir. 1929 yılında The Coleman Report,
Amerikan okullarında kullanmak üzere yabancı dil öğretiminde okuma ağırlıklı
bir yöntem önerdi. Bu yöntem daha çok metinleri anlama üzerinde durdu.

References

  • Ömer Demircan, Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri (İstan­bul: Can Ofset, 1990), s. 182-183.
Year 2010, Issue: 18, 119 - 127, 05.09.2010

Abstract

References

  • Ömer Demircan, Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri (İstan­bul: Can Ofset, 1990), s. 182-183.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Studies
Journal Section Research
Authors

Erdinç Doğru

Publication Date September 5, 2010
Submission Date October 11, 2010
Published in Issue Year 2010 Issue: 18

Cite

ISNAD Doğru, Erdinç. “İşitsel-Dilsel Yöntem”. Eskiyeni 18 (September 2010), 119-127.