BibTex RIS Cite

DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Year 2005, Volume: 4 Issue: 12, 87 - 105, 01.04.2005

Abstract

-

References

  • Alkibay,S.(1989); Departmanlı Mağazacılık ve Türkiye’deki Uygulamaları,Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Mastır Tezi ,Ankara.
  • A.M.A.(1960);Marketing Definitions, A Glossary of Marketing Terms, Amerikan Marketing Assosiation, Chiago.
  • Aydın, K(1992); Perakendecilik ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik
  • Özellikleri, Ofset Hazırlık Gri Ajans, İstanbul.
  • Cemalcılar, İ(1988); Pazarlama Kavramlar-Kararlar, Beta Basım Yayım Dağıtım Yayın İstanbul,.
  • Jones,M. Fred(1956); Retail Merchandising, Second Printing, Richart D. Invin, Inc. USA.
  • Koparal,C(1986); Departmanlı Mağazaların Organizasyon Yapıları ve GİMA T.A.Ş.'deki İnceleme, T.C Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 162, Eskişehir.
  • Meyer,G. Warren ve diğerleri(1988); Retail Marketing, for Employes, Manager and Entrepreneurs, Eight Edition, Mc Graw-Hill Book Company, Singapore.
  • Mucuk, İ(1994);Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • Üner,M. Mithat ve Sanem Alkibay(2001); Algılama Haritaları:Departmanlı Mağazalar üzerine Amprik Bir İnceleme, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt:3 Sayı:3 Kış.
  • Stern,W. L. ve El-Ansary,I.A(1977); Marketing Channels, New Jersey,Prentice Hall. Inc.
  • Şireli, F. A(1973); Türkiye'de Departmanlı Mağazaların Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri, İstanbul Üniversitesi Pazarlama Enstitüsü Yayın, No: l .İstanbul. Tek, Ö. B(1984); Perakende Pazarlama Yönetimi,Üçel Yayımcılık Dağıtımcılık,İzmir.
  • Tek, Ö. B(1991); Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Yamane, T(1967); Statistics An Introductory Analysis, Harper And Row, New York.

DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Year 2005, Volume: 4 Issue: 12, 87 - 105, 01.04.2005

Abstract

Bu çalışmada, departmanlı mağazaların tanımı, genel özellikleri, diğer perakendeci mağazalara göre güçlü ve zayıf yönleri tartışılmıştır.Ayrıca Malatya da departmanlı mağaza tanımına uygun faaliyet gösteren bir mağazadan alış veriş yapan müşterilerin satın alma davranışları ve sosyo - ekonomik özellikleri arasındaki ilişki ortaya konmaya çalışılmıştır

References

  • Alkibay,S.(1989); Departmanlı Mağazacılık ve Türkiye’deki Uygulamaları,Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Mastır Tezi ,Ankara.
  • A.M.A.(1960);Marketing Definitions, A Glossary of Marketing Terms, Amerikan Marketing Assosiation, Chiago.
  • Aydın, K(1992); Perakendecilik ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik
  • Özellikleri, Ofset Hazırlık Gri Ajans, İstanbul.
  • Cemalcılar, İ(1988); Pazarlama Kavramlar-Kararlar, Beta Basım Yayım Dağıtım Yayın İstanbul,.
  • Jones,M. Fred(1956); Retail Merchandising, Second Printing, Richart D. Invin, Inc. USA.
  • Koparal,C(1986); Departmanlı Mağazaların Organizasyon Yapıları ve GİMA T.A.Ş.'deki İnceleme, T.C Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 162, Eskişehir.
  • Meyer,G. Warren ve diğerleri(1988); Retail Marketing, for Employes, Manager and Entrepreneurs, Eight Edition, Mc Graw-Hill Book Company, Singapore.
  • Mucuk, İ(1994);Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • Üner,M. Mithat ve Sanem Alkibay(2001); Algılama Haritaları:Departmanlı Mağazalar üzerine Amprik Bir İnceleme, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt:3 Sayı:3 Kış.
  • Stern,W. L. ve El-Ansary,I.A(1977); Marketing Channels, New Jersey,Prentice Hall. Inc.
  • Şireli, F. A(1973); Türkiye'de Departmanlı Mağazaların Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri, İstanbul Üniversitesi Pazarlama Enstitüsü Yayın, No: l .İstanbul. Tek, Ö. B(1984); Perakende Pazarlama Yönetimi,Üçel Yayımcılık Dağıtımcılık,İzmir.
  • Tek, Ö. B(1991); Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Yamane, T(1967); Statistics An Introductory Analysis, Harper And Row, New York.
There are 14 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Dr. M. Selami Yıldız This is me

Publication Date April 1, 2005
Submission Date September 10, 2014
Published in Issue Year 2005 Volume: 4 Issue: 12

Cite

APA Yıldız, D. M. S. (2005). DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 4(12), 87-105.

                                                                                                                                                                          21765     

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.